Hoogste quotering voor restaurant De Boshoeve

DSCN7476web

LEMBEKE, HEIHOEK – Onlangs kreeg de Boshoeve voor de derde keer op rij een smiley. Deze toekenning kan er slechts komen na een uitmuntend rapport van een controle door een onafhankelijk keuringsorganisme in samenwerking met het FAVV. En hier is restaurant De Boshoeve voor de derde keer als uitmuntend (dat is de hoogst mogelijke quotering) gecatalogeerd. Het is weinigen gegund om met die hoge score te blijven uitpakken. Reeds negen jaar (een smiley is drie jaar geldig) is de Boshoeve de fiere drager van dit keurmerk.

“Een huiselijke sfeer creëren, een heerlijk gerecht opdienen en een goede service aanbieden worden bij ons hoog in het vaandel gedragen. Ook na elf jaar wordt in de Boshoeve nog steeds gestreefd naar verbetering op ieder vlak”, aldus de zaakvoerders van het succesvolle restaurant De Boshoeve aan de Heihoek, bij het begin van de Lembeekse bossen.

“Ons doel? Een perfecte harmonie creëren om enkel het allerbeste aan de klant te bieden. Onze alom bekende slogan ‘Liever een smiley dan een ster‘ is te lezen op onze website van de Boshoeve”, aldus nog het Boshoeve-team.

“Wij leggen de lat hoger en gaan graag uitdagingen aan. Hygiëne, veiligheid en kwaliteit maken bij ons het verschil.” Ingrid, Marc, hun zoon Greg en het volledige team bereikten dit niveau door hun gezamenlijke inzet en vastberadenheid en zijn daar zij uiteraard zeer trots op.
“Deze onderscheiding is een troef voor bedrijven actief in de voedselketen en een must voor het vertrouwen dat we krijgen van onze klanten. De grootste waardering gaat uit naar onze trouwe klanten waardoor wij onze motivatie, kwaliteit en productiviteit steeds willen behouden en verbeteren. We willen ons voltallige team bedanken voor hun dagdagelijkse inzet. Onze smiley, dik verdiend!”, klinkt het.

Lees meer Meetjeslands nieuws

Share This:



VORIG ARTIKEL: 

VOLGEND ARTIKEL: