Barbecue actie UNIZO groot succes

SONY DSC

 

EEKLO – Voor het derde jaar op rij organiseerde UNIZO Eeklo haar meimaand-actie. De klanten konden een barbecue winnen door hun inkopen te doen in de deelnemende Eeklose handelszaken. “Alle winnaars zijn Eeklonaars, dat is een gevolg van de slechte bereikbaarheid van Eeklo. De invalswegen van Eeklo zijn slecht toegankelijk. Zowel voor wie uit de richting  Maldegem, Waarschoot, Ursel of Zomergem komt, is het moeilijk om Eeklo te bereiken. Alle invalswegen worden tegelijk aangepakt, dat is niet goed voor de lokale economie”, aldus UNIZO-voorzitter Geert Leloup. “Ook daarom willen we het winkelen in Eeklo weer doen opleven, een boost geven, met acties zoals deze”. Afgelopen vrijdag werden de winnaars bekend gemaakt in brasserie Kupi d’O.  Met de actie wonnen acht Eeklonaars een barbecue voor maar liefst twintig personen ter plaatse klaargemaakt door Traiteur Philip en Els uit de Schaperijstraat. De bijhorende dranken worden geleverd door drinkcenter Flandria Drinks uit de Raverschootstraat. Ondanks de slechte bereikbaarheid was de actie een groot succes. Dat bleek uit het aantal ingediende deelnameformulieren. “In totaal kregen we ongeveer 500 volledige stickerkaarten binnen. Dat wil zeggen dat de werkelijke deelname aan de actie nog veel hoger was want ongetwijfeld kreeg niet iedereen zijn kaart vol”, aldus nog UNIZO-bestuursleden Karel Van Branteghem en Carlo De Koninck . (BDS)

SONY DSC

 

Lees meer nieuws

Share This:



VORIG ARTIKEL: 

VOLGEND ARTIKEL: